سامانه هوشمند ۱۳۷

  • منشتر شده در: ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
  • توسط: فاطمه استادحسینی
  • تعداد بازید: ۵۹

شهرداررفسنجان ازمجهز شدن شهرداری به سامانه هوشمند ۱۳۷ خبر داد و گفت: این سامانه با هدف پیگیری مطالبات و پاسخگویی به شهروندان راه اندازی شده است.

📌به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان، مهندس محمد مختاری عنوان کرد: با توجه به گستردگی فعالیت‌های شهرداری سامانه هوشمند ارتباطی ۱۳۷ در رفسنجان راه اندازی شد تا به مشکلات شهروندان رسیدگی شود.

💢وی با بیان اینکه این درگاه الکترونیکی به بیش از ۱۰۰ عنوان خدماتی از جمله بخش آسفالت، سد معبر، لکه گیری؛ آبگرفتگی، آتش نشانی، فضای سبز؛ ساخت وساز غیرمجاز و … تقسیم بندی شده و قابل افزایش است، گفت: شهروندان می‌توانند با نصب این برنامه از طریق لینک(https://cafebazaar.ir/app/com.satiaisp.rafsanjan) بر روی گوشی‌های هوشمند خود هر گونه اختلال در خدمات شهری را گزارش دهند تا پیام‌ها بصورت خودکار به واحد مربوطه ارسال و پیگیری شود.

💢شهردار رفسنجان عنوان کرد: ثبت تصاویر به همراه مشخصات جغرافیایی، قابلیت نمایش وضعیت پیگیری شکایات و درخواست‌ها از جمله قابلیت‌های این سامانه هوشمند است.

💢وی با تاکید بر مشارکت مردمی در مجموعه مدیریت شهری، افزود: زمانی که درخواست‌ها و مطالبات مردم هوشمند شود برنامه ریزی شهری و اجرای پروژه‌ها نیز برمبنای مطالبات شهروندان با سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد.

💢مهندس مختاری در پایان افزود: سامانه هوشمند ۱۳۷ فرصتی برای مشارکت شهروندان در داشتن شهری هوشمند و زیست محور است که مسیر ارتباطی شهروندان با شهرداری را تسهیل می‌کند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید